tak i tak

Gdy usłyszysz, że musisz w Sprzedaży tak i tak, uśmiechnij się. Wysłuchaj, wzoruj się, wdrażaj, ale zostaw część miejsca dla własnej dyspozycji. Bardzo ważną. Nikt nie da gwarancji, że wszystko, co dobre i skuteczne już wymyślono, a z jakiegoś powodu mam wrażenie, że Sprzedaż milczy, a liczy na alegoryczną świeżą krew, bez upuszczania starej. Nie czeka zastępowania dobrych praktyk, wypracowanych od początków ludzkości, ale ich odkurzenia, dopełnienia i ubogacenia. Dlaczego nie ma znaleźć tego w działaniu innym, nowym, niespodziewanym, a może znanym sobie, choć przez modę/ bieżącą potrzebę zapomnianym. Co dobre może zrodzić się w miejscu zarezerwowanym przez kogoś dla własnej dyspozycji. Może rozpocząć się od uśmiechu. Gdy usłyszysz, że musisz w Sprzedaży tak i tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz