CASES of SALE, czyli PRZYPADKI SPRZEDAŻY

Janusz Zacharewicz - blog o Sprzedaży, reklamie, ludzkim potencjale, tworzeniu i nie tylko. Nie wszystko MOŻNA mówić wprost, ale i nie wszystko TRZEBA. Obserwacje przynosi codzienność, która jak się przyjrzeć jest niecodzienna. Wszystkie treści na blogu © Janusz Zacharewicz

pod pudrem

›
Miałem okazję wziąć udział w zajęciach Cyrk Fizyczny festiwalu nauki we Wrocławiu. Zbiór efektywnych i efektownych doświadczeń, pytań i odpo...

subiektywnie - obiektywnie

›
Nie mogę narzekać na brak myśli. Zajmują margines strony dnia. Potrafią zabliźnić i rozdrapać i mniej ważne, czy są czystek jak łza, czy prz...

całe życie

›
Podobno całe życie człowiek się uczy i to jedna z najlepszych obietnic, jaką można zdefiniować. W pierwszym wrażeniu wskazuje na pierwotną n...
2 komentarze:

w podobnym stopniu

›
Studio tatuażu i zlokalizowane w tym samym miejscu usługi laserowego jego usuwania dają możliwość refleksji, choć jak to z reguły nie wprost...
2 komentarze:

talia S

›
Tasują się argumenty w talii kart Sprzedaży. Niektóre wyglądają jak nowe, inne przeciwnie, a ich liczby nie da się precyzyjnie określić. Zal...
›
Strona główna
Wyświetl wersję na komputer

o autorze:

(bez hasztagu)
Cieszę się, że tu jesteś. Pasjonuje mnie Sprzedaż i jej nieodzowne okolice. Można o niej mówić na wiele sposobów, co staram się po części pokazać. Wszelkie prawa zastrzeżone © Janusz Zacharewicz
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.