Gdyby tak zabrać kolor z opakowania, kształt oraz wyczuwalną dotykiem fakturę, gdyby tak odjąć aurę marketingowo-sprzedażowej obietnicy producenta, również tej z poleceniem znanej "twarzy", gdyby tak zasugerować Klientowi, by przed dokonaniem wyboru zamknął oczy, opłacana przez niego rzeczywistość okazałaby się tym, czego oczekuje lub zaskoczeniem. Pozytywnym lub przeciwnie. Naga i nieuzbrojona jest prawda, od zawsze, ale gdyby tak ubrać ją w kolorowe, wymyślne w kształcie i wytworne w dotyku opakowanie, gdyby tak postarać się dla niej o budżet marketingowo-reklamowy, również z testimonialem autorytetów różnych branż, docierając do całego przekroju społeczeństwa/ konsumenta, możnaby zasugerować Klientowi, by przed dokonywaniem wyboru miał oczy jak do tej pory otwarte. Opłacana przez niego rzeczywistość okazałaby się tym, czego oczekuje lub zaskoczeniem. Pozytywnym lub przeciwnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
dziękuję za komentarz